Mellanlandar...

Fördelen med att jobba på sin semester är att man kan snooza precis så där länge som man alltid vill göra i vanliga fall.
I morse satte jag eventuellt rekord med en timma extra i sängen.
Väldigt skönt.

Parkeringskortet är fixat, och jag har även hunnit med att bjuda Julia och hennes bf på kakor från gårdagen. Dessutom blev det promenad runt Mossen med dem, Niklas plus hundar, och sedan en kaffe med N ute vid Näset. Nu mellanlandar jag i A-hood och väntar på bror min som skall skjutsa upp mig och mamma till Mollösund.
Ser fram emot en frukost i morgon bitti på
café Emma vid bryggan. De har the best frukost, och fick bland annat 5st fyrar i GP för ett tag sedan. Eventuellt är det typ flera år sedan, men bra är det i alla fall!

Hoppas ni njuter av det fina vädret. Måste kila ut till bilen schnell, för nu kom brosan.
Toooodeeeelooo!


Sol är naaaaaajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback