Oj, oj, oj...

Ja, vad skall jag börja?!
Vilken lyckad/galen kväll det blev igår.
Började hemma hos M med grillning på uteplatsen. Vädret var kanon, liksom sällskapet.
När man skall till det lokala haket här i skogarna, så går man inte ut speciellt sent.
Redan vid tio ringde jag alltså min kära syster som var så gullig och skjutsade oss.
Och väl på stället så var det dans, dans och dans som gällde för vår del.
Vad de spelade för musik? Tja, "Lyssna till ditt hjärta" meets "Poker face" meets "liveband med covers av alla dess slag".
Som upplagt för röj så att säga.
Roligt inslag på kvällen var när en kille bjöd upp mig och vi BUGGADE. Han var grym och det var verkligen skitskoj. Med risk för att låta som mamma, varför kan inte fler killar dansa nuförtiden?
Veven känns ganska passé får jag säga, om den ens var godkänd från första början...
I övrigt fick jag en del både skamliga och mindre skamliga förslag. Jag höll dock hårt i både min värdighet och mitt nummer. Det är vi alla glada för idag, då jag kan sitta och dricka morgonkaffet i lugn och ro - med hedern i behåll.
Jag fick dock en del tonårsflashbacks när jag vid tretiden ringde mamma och frågade om hon kunde hämta mig. Men det var det värt! Inte så trevligt att promenera hem i kortärmat och kjol, när termometern visade 7 grader.
Så mycket mer än kaffe, vet jag dock inte om den här dagen har att erbjuda. Somnade vid fyra i natt, och känner att jag med gott samvete kan umgås med elektroniska apparater, såsom tv, ipod, telefon och dator, hela dagen.
Åker tillbaka till stan om en stund. Skall titta in till mormor och morfar en sväng på vägen.
Ha en go söndag folket!

Mycket folk och suddig bild.
Kanske kommer nån mer bild.
M stod för fotandet så vi hoppas hon skickar dem till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback