Om jag vann? SOM jag vann.

Om jag vann bowlingen? Ja, självklart gjorde jag det.
Åtminstone min grupp, resten får vi veta imorgon.
Kom precis på att vi har så kallat "diagnostiskt test" imorgon på konferensen.
Kan en del frågor redan, men det finns en del att plugga på.
Exempelvis; hur snabbt byggs det verksamma systemet av VCI-ämnen upp för de olika papprena?
Öhhh....lagom snabbt?
En liten stunds kvällslektyr innan det är det är dags att nana alltså.
Nattinatti!


Virtuel bowling på Hard Rock.
RIktigt bra faktiskt.
Inte lika bra kameramobil dock.
Mycket bättre bilder kommer när min nya Iphone levereras.
Typ två veckor kvar nu....jippiee!!

FÖRRESTEN: alla ni som läser. Ni är ju inte världsbäst på att kommentera!?
Bättring people!

Kommentarer
Postat av: Julia

Orka kommentera...;)

2009-08-25 @ 09:45:18
Postat av: Evelina

Eller hur?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback