Ressugen!!

Jag är verkligen jättesugen på att åka iväg någonstans.
Sist jag var iväg "långt" var ju i jan/feb då jag var på Mauritius och i Sydafrika, i en månad.
Sen var jag ju en sväng i Italien också, i våras.
Men nu börjar det rycka i resnerven. Jag skall ju till Italien igen i början på hösten.
Framförallt så blir det långresa i Januari.
Drygt en månad skall jag vara borta och då blir det AUSTRALIEN. Ska bli så jäkla kul, och skönt.
Tanken är att jag skall åka själv i tre veckor, och sedan spendera restrerande tid med Julia och bf som ska flytta dit i höst. Skönt att ha lite att se fram emot.
Bara för att man får heltidsjobb, så tänker jag INTE sluta resa.
Så det så.




Bilder från min resa till Nya Zeeland för två år sedan. Jag var i Australien då också, men bara i en vecka och då endast i Sydney. Ska bli kul att få se lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback