Semester?

Sådär ja, tisdagen avklarar.
Tänker: två dagar jobb, två dagar ledigt. Så imorgon tar jag semester.
Onsdag och torsdag blir det segling med kuss, vädret skall vara kanon så man bör ju passa på.
Har dessutom några dagars semester kvar. Så får det blir.
Jag och syrran kom hem för en stund sedan, vi har testat jazz på Dansforum och det var superkul!
Därför jag och J nu anmält oss till kursen som börjar nästa vecka.
Gårdagskvällens djupdykning ner i avgrunden, har övergått i ett mer "jag mår bara illa när jag tänker på det"-känsla. Och det får vi ju se som positivt. Eller nått.
Nu - dags för lite packning och sussande.
Godnatt!

Dagtid kl 12 - kl 18

Klarvær 24°Frisk bris, 8 m/s fra sør-sørøst

Prognos för morgondagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback