Slaaaaaaapp dag...

Kanske inte den mest aktiva dagen i världshistorien.
Men så har det ju faktiskt varit /är söndag också.
Efter en lååångdragen morgon i soffan, som vid avslutades vid halvtre tiden, så åkte jag och hämtade Julia.
Vi tog oss, i brist på annan sysselsättning, till ön.
Tog var sin kaffe och promenerade utmed vattnet vid Eriksberg. Väldigt varmt och trevligt.
Sedan körde vi BodyPump, vilket betyder att jag kommer ha stora svårigheter att gå de närmsta dagarna. Men det är det värt! Detta hindrade dock oss inte från att snabbduscha och sedan gå ner till Liseberg för att titta på sista föreställningen av Carl Einar's varité. Väldigt seevärd!! Nu ska jag sova, för jag har bestämt att jag ska jobba imorgon och röja undan lite. Sen ska jag vara HELT ledig, till den 17 augusti. Najs.
Nattsinufsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback