Snart på väg hem...

Nu slutar jag egentligen.
Jag kommer dock att bli kvar en stund.
Som vanligt är det VÄLDIGT mycket att göra. Har de senaste timmarna pysslat med lite leveransvillkor.
Min kära kollega påpekade för mig (efter att jag gnällt lite över uppgiftens upprepande karaktär) att jag skulle ha något att blogga om senare. Så där har ni det. Så kul var det. Jag försökte skoja till det lite genom att påtala för alla som ville lyssna att det finns en ort i Sverige som heter Sexdrega, och om man tar bort valfri bokstav i Horred så blir det också rätt roligt. Jaaaaaaaa, jag vet att min humor ibland är tvivelaktig. Men ändå, man måste glädjas åt det lilla.

Ikväll blir det till att hälsa på S som precis har fått tillbaka sin lägenhet i J-hill. Så nu är vi nästan grannar igen - underbart!! Imorgon skall jag träna tiiidigt och sedan direkt på kundbesök och efter det skall jag alltså träffa Matt. Jag börjar verkligen bli nervös, på riktigt. Det var ju faktiskt två ÅR sedan vi sågs. Han kanske har blivit världens konstigaste? Eller så oroar jag mig bara i onödan. Inte helt otänkbart. Vi skall i alla fall hem till A-hood imorgon kväll och äta skaldjur med familjen. Vi hoppas på minimalt med pinsam tystnad vid matbordet och maximalt med kräftor till mig.  

Toodelooo så länge!


Sådana här har alla fått till sina arbetsplatser på jobbet.
Svininfluensan kan ju bara fetglömma mig.
 Så det så.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sexdrega... där köpte jag min Colt =) Bästa bilen ever. Ha en härlig kväll söt! Kram

2009-08-27 @ 15:55:06
Postat av: Björn

Kan upplysa om att jag faktiskt har spenderat en eftermiddag/kväll i Sexdrega. En pittoresk by som inte är helt olik Alafors eller Nol.

2009-08-27 @ 15:57:52
Postat av: Evelina

VA??! Har hel A-kommunen varit på detta stället eller? Har jag missat något - bör jag kanske åka dit??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback