SOMMAR

Vädret är hur fint som helst. Detta resulterar i att bloggen får ge vika för viktigare saker, som sol, bad, bad och sol. Typ.
Efter en mysig kväll igår, bio var väldigt rolig faktiskt, så släpade hoppade jag upp ur sängen halv åtta i morse.
Körde ett core-pass på köksgolvet, åt lite frukost och sedan promenerade jag och Julia ner till Sportlife City. Där körde vi Rpm, och gick sedan hem igen.

Nu ska jag slänga mig in i duschen och snabbt som fasiken åka ner till Billdal. Där ligger lilla motorbåten och väntar på att ta mig ut till närmsta klippa. Ikväll blir det grillning och gratis-konsert med Madonna. Det vill säga på gräsmattan utanför Ullevi. Idag är en bra dag!! Puss och kram


Bild från en av de första sommardagarna, när jag och kuss var ute och badade...

Kommentarer
Postat av: Therese

Eller hur! Ruggigt stekig. Men attans, att alla kommer när jag inte är här! Jag som jobbar nästan hela tiden :/ Är allt bra med dig? Tycker det verkar som att du har en hel del semester ;P

2009-08-08 @ 11:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback