Tidig lördag...

Imorse ringde klockan vid halv nio.
Efter att ha sovit jättedåligt i natt av någon outgrundlig anledning, så kom jag i alla fall upp vid nio.
Stressade på mig träningskläder och slängde mig på cykeln ner till Sportlife City, där jag körde ett spinningpass.
Svårt att cykla i stan nu när alla turister springer omkring med blickarna nere i kartor istället för på vägen.
En och annan tysk mindre, gör kanske i och för sig inte så mycket?!
Nu har jag i alla fall ätit frukost bestående av äggröra, kalkon och ruccolasallad. Mycket gott.
Att klockan är 12:23 när jag får dagens första kaffe, är mindre trevligt.
Nu skall jag dock avnjuta den lilla godingen i lugn och ro, och snart kommer Julia hit.
Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback