Titt-köer och annat smått och gott...

My super sweet sixteen kan vara det aboslut vidrigaste, mest patetiska och läskiga program i världshistorien.
Allt det jag avskyr, samlat i en enda delikat del av mtv-tablån.
Varför tittar jag då kan man undra?
Tja, antar att det är lite samma princip som titt-köer. 
Jag klarar dock bara typ tio minuter, sen måste jag byta.

I övrigt är det söndag. Kanske åker vi till Österlen och cyklar imorgon, det beror lite på.
Bland annat hur min fantastiska, men gamla, morfar mår.
Igår stannade jag kvar ute vid havet och grillade hemma hos Kalles föräldrar, väldigt trevligt.
Sedan sov vi över där allesammans, och nu är jag tillbaka i min lgh. Har jobbat lite och dricker nu kaffe.  
Blir nog en sväng till Sportlife i eftermiddag. Julia jobbar och det är ett cykel/core pass som jag tänkte köra.
Adjöken så länge. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback