Usch...

Hemma igen.
Riktigt jävla deppig ikväll får jag säga.
Har haft en fantastisk semester i alla fall och det är jag glad för.
Nu känns det mest tomt.
Kom hem ganska sent och skulle mött Julia och några till på stan men hade lite att fixa med här hemma.
Plus att mitt humör som sagt har fått sig en ordentlig törn. Vi hoppas att detta bara är en tillfällig svacka.
Min lägenhet är i alla fall skinande ren, liksom jag själv. Mitt hår var en blandning av vindrufsigt, jättesalt och väldigt smutsigt när jag kom hem. Inte nu längre. Ska ge mig på naglarna nu, och kolla lite satc. Det brukar alltid få mig på bättre humör. Imorgon blir det nog lunch med kuss och S som ÄNTLIGEN kommit hem från Australien.
Godnatt och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback