Duracell och jag

Denna måndag förmiddag har varit lite som i en dimma.
Jag måste på allvar lära mig att andas, gärna så snart som möjligt.
Fattar inte varför jag är så uppe i varv HELA tiden.
Har ju förvisso alltid varit rätt hetsig, men för tillfället är det över det normala.
Hjärtklappning, konstig sömn och tusen miljarder tankar i huvudet. 
Men helt allvarligt - hur fan gör man????

Pappsen kom precis in på kontoret och meddelade att italienresan blivit framskjuten ett par veckor.
Därmed är jag nu hemma på min födelsedag, så då kanske man bör hitta på något?
Baka lite tårta och bjuda in lite trevligt folk känns som en vettig plan.
Nu ska jag fortsätta dona lite, excelsheetet är snart färdigt! 
Sen blir det lunch.
Efter jobbet idag planerar jag kanske besök hos Sandy - om hon nu hittar sin laddare i flyttstöket så jag kan få tag i henne. Sen är det Functional training på Ullevi klockan sju. Julia jobbar så en kaffedejt i repan hinner jag nog också med.

See ya!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback