Godmoooorgon...

Finns det ingen regel som säger att klockan inte får ringa så här tidigt när man gått och lagt sig sent?
Jag ska snart äta frukost och sen skall jag ha ett spinningpass på City. Julia skall jobba i receptionen så hon frågade om jag kunda ta det. Gårdagen var ganska fullspäckad med aktivitet, därför inget bloggande. Började med en sväng på stan där jag träffade S. Fyndade lite på Design Only-rean. Sedan hem och bytte om till träningskläder. Körde riktigt rolig Jam med Nonne på City, och sedan Core. Snabbt hem, dusch och ombyte igen. Ner på stan med Julia, bf, N, J mfl. Öl på Dingo, försökte se Europe på Götaplatsen men det var verkligen SJUKT mycket folk. In en sväng på Rose and Crown och träffade min bror och S. Pratade lite med dem och gick sedan ner till operan där vi såg en capoeirashow. Kvällen avslutades med en öl på Delirium och sedan gick jag i princip i sömnen på väg hem. Nu måste jag ta mig samman om jag skall orka med dagen. So long!


Ett av reafynden. Kostat 900:-. Jag köpte den för 200:-.
Typiskt bra!


Capoeirashow vid operan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback