La familia...

Fördelen med att jobba på ett familjeföretag (där "familjen" råkar vara ens egen) är att man alltid kan ha givande mailkonversationer. I detta fallet med min lillasyster.


E: Jag är tröööööööööööttttt


A: Vet du vad, jag har precis startat en ny klubb. Den heter "VÄTOVIS" vill du vara med?  


E: Ja. Vad sysslar klubben med?


A: Den mest hävdar att "Vi Är Trötta Och Vill Sova"


E: OK. Bra initiativ. Känns vettigt. Frulle 09:16?


A: Jag vet inte om jag kan då, kan vi inte ta 09.15 istället?


E: It's a dejt!


Nu är klockan 09:14 så det börjar alltså bli dags att dra sig mot kylskåpet.




Kommentarer
Postat av: Björn

Borde inte en korrekt förkortning för "Vi Är Trötta Och Vill Sova" vara VÄTOVS? I:et känns lite overkill ;)

2009-08-26 @ 09:48:20
Postat av: Julia

Jag håller helt med Björn. Känner inte alls att vi behöver ett i där. Ta nu ett snack med lillsyrran, Eve!

2009-08-26 @ 11:51:20
Postat av: Evelina

Syrran hälsar: "Totalt ovärt! I:et is here to stay".

Postat av: Hanna

Jag håller nog med syrran. I:et underlättar uttalet och därmed användandet av uttrycket! Jag skulle kunna tänka mig att bli medlem i klubben, vad krävs?

2009-08-26 @ 15:40:31
Postat av: Alexander

Jag tycker att en dejt med en familjemedlem känns lite fel=P

2009-08-26 @ 15:50:54
Postat av: Evelina

Hanna: jag tackar så väldans mycket för ett förstående och intelligent inlägg i debatten!

Alexander: tycker du? Det var värst vad vi var politiskt korrekta idag då!

2009-08-26 @ 22:38:28
URL: http://evelivet.blogg.se/
Postat av: Alexander

Nån måste ju=P men tror jag kan titta över axeln denna gången=P

2009-08-30 @ 00:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback