Aktiv måndagskväll...

Jaha, så var det måndagkväll.
Efter jobbet idag åkte jag hem och slängde på mig lite träningskläder.
Tänkte träna bort stelheten i framsida lår (från gårdagens BodyPump), så jag körde BodyJam på Almedal.
Riktigt kul att få dans loss lite, mycket house i dagens pass vilket gjorde det extra sköj.
När jag parkerat bilen så kände jag mig inte helt nöjd, så jag tog en springrunda ner till Sportlife Ullevi och hälsade på Julia. Sedan powerwalk hem, blandat med intervall i trappor.
Och NU är jag äntligen hemma. Känner mig inte lika rastlös längre, och ska duscha och lägga mig på soffan. 
Imorgon bitti skall jag köra spinning och core på City och efter det blir det lunch med Hanna. Härligt!!


Bra intervalltrappor på väg upp från Götaplatsen och hem till J-hill.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback