Då var vi igång!

Klockan sex i morse satt jag på cykeln till jobbet.
Säg så här; Österlen är lite roligare än vägen från J-hill till Sisjön.
Efter att ha duschat kom syrran till jobbet (dock i bil) med en Latte till mig. Mycket bra!
Nu har jag redan jobbat i en timma, och har inte tid att blogga mer just för tillfället.
Jag avslutar med tre saker som Fröken Evelina skall införskaffa i höst:

Iphone 3GS (I måndads väntetid...seeeegt!)


Städhjälp. Jag skiter i att jag bara har 50 kvadrat.
Det är tråkigt att städa, men jag älskar ordning, reda och rent.
Därav beslutet att ha någon som kommer och fixar detta nån gång i veckan.


En riktigt fin designeväska. Kanske blir det en bayswater (se bild), eller något helt annat.
Hade en fantastisk Louis Vuitton som tyvärr blev stulen för några år sedan.
Skall till Italien i jobb i september, så då tänkte jag passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback