Ingen vila ingen ro...

Nu går "Linas kvällsbok" på tv,
Alltså allvarligt talat, jag må ha en viss åldersnojja men fy satan vad glad jag är att jag inte är femton igen!
Även om den tiden såklart hade viss charm, så var dagarna mer fyllda av möda än lön så att säga.
Nu står Lina och ber till en Gud som hon tydligen inte tror på. Kondmen har uppenbarligen gått sönder och bönen går nått i still med; snälla, snälla, snäll låt mig inte vara gravid, snälla, snälla, snälla...
Som sagt, jag är ganska nöjd med min ålder för tillfället. Tänkte stanna här.
För alltid vara tjugotre jordsnurr, vårar, hundår osv. Ni fattar.
Klockan är 21:25 och jag tänker faktiskt gå och lägga mig.
Imorgon är det jobb, och efter det pedikyr, frans och brynfärg som gäller.
Kanske lite shopping också.
H hade köpt ett par jättefina byxor på Vila som jag tänkte kika lite närmare på.
Träning skall jag också få in i schemat någonstan.
Vad då vila? Nu förstår jag inte riktigt. Väldigt överskattat. Det tar ju så mycket tid.
Buena Notte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback