4:e advent - 4 dagar kvar...

Redan söndag kväll! Det går fort när man håller sig sysselsatt. Slutade ju tidigt i fredags, och jag och H åkte in till stan och shoppade julklappar. Fick köpt alla mina, och jobbade dessutom upp julstämmningen ytterligare. Vid femtiden när vi båda var helt slut, kastade vi in handduken (OBS! Ej bokstavligen) och bestämde att det var dags för fredagsmys. Följaktligen tillbringade jag kvällen i Kullavik med god mat, fantastiskt sällskap och film. Sov över där och åt mysfrukost i lugn och ro innan det var dags för Dr Dängrot. Sedan bar det av till Hisingen, aka Ön, för Core-kvartal. Sjukt jobbigt program som kompletterades med egenträning i form av 45 min löpintervall på bandet. Trött och nöjd åkte jag sedan ut till A-hood och tillbringade kvällen i goda familjens lag. Väcktes i morse av mor för att powerwalka runt sjön i 14 graders kyla. SÅ härligt men lite botoxkänsla i kinderna! Om kylan  fortsätter så här lär det bli släkt-hockey-turnering på sjön på juldagen. Typiskt bra. Jag, syrran och mor åkte sedan till N och shoppade lite och det inhandlades dessutom en julgran. Nu har jag slagit in alla mina julklappar, ska basta, äta middag och därefter blir det till att klä julgranen. Det är fullt upp med andra ord. Ingen vila ingen ro. Flitig som en myra. Osv. Osv.


Myspys även på fossingarna...


Inslagna klappar, en del av dem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback