Byråbygge och taktortåg...

Så var det måndag igen!
Helgen har varit mycket bra. Avskedsfest för Sandy i fredags, fitnessfestival hela lördagen och sen hem till A-hodd på kvällen. Mysig middag som avslutades i en stor hög i soffan framför Angels&Demons tillsammans med syskonen och A. På söndag morgon sov jag till tolv och åt frukost i lugn och ro. Sedan åkte jag och mamma en sväng på julmarknad vilket resulterade i att vi fick se det beryktade traktortåget. Jag konstaterar att luciatåg är SÅ 2008. Sedan hjälpte jag mammsen med att bygga ihop en byrå innan jag åkte till Julia och kollade på film. Nu är veckan igång igen och det är verkligen helt fullspäckat fram till söndag redan. Nu är det dags att jobba vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback