Julkalender...

Jag har så sjukt jäkla enormt mycket att göra, att jag inte ens hinner bli stressad.
Var på jobbet vid sex igår och åkte hem strax efter fem. Sedan en snabb inhandling av klänning till julfesten och därefter direkt till gymmet med H. Sedan blev det en kväll framför Sunes Jul, avsnitt 1-7 då jag varit alltför upptagen för att hinna se varje dag. Nu är jag dock i fas och planerar att se ett avsnitt jeden tag enligt konstens alla regler. Kanske var det också så att jag varken såg på julkalendern, eller sov, själv. Kanske var det också så att jag tyckte det var ganska trevligt. Kanske var det också så att jag inte kände speciellt mycket konstiga motstrida känslor, utan upplevde mig som relativt normal. Trevligt. Nu skall jag äta lunch, något jag glömde bort igår. Ikväll blir det filmmys och middag hemma hos H. Vi ska se Narnia är planen och sedan sover jag över där. Typiskt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback