God...fortsättning!

Har ju inte bloggat mycket denna jul, och sämre lär det bli.  Jag jobbar ett par dagar nu, för att sedan åka till fjällen. Och efter det är det bara tre veckor tills jag och sis drar till Australien i dryga månaden. I vilket fall har julen varit väldigt lugn och skön. Har varit i A-hood onsdag till måndag morgon, vilket är för länge. Jag har sovit till elva-tolv om mornarna, druckit mycket kaffe, umgåtts med släkten och tittat på film. Så som det sig bör på ledigheten alltså! På annandagen åkte jag dessutom skidor i backen vilket var väldigt roligt. Jag, syrran, Kusin E, kusin A och lite annat löst folk. Igår blev det skogspromenad, återigen med släkten, i flera timmar och vi hade med oss fika och grillade korv. Jag känner mig mycket lyckligt lottad som har en så fin familj och släkt. Nu är det dags att dra igång arbetsdagen. Tschüss!


Kuss E och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback