Hemski in svergski!

Hemma i Sverige igen!
Sitter på Waynes i Karlskrona och har ätit frukost med mina kollegor. SÅ mysig stad!! 
Sammanfattningsvis har det varit en mycket giavande resa, och även fantastiskt rolig.
Jag och H har delat rum, hytt och baksäte hela tiden, och det har varit hur bra som helst!
Nu ska vi hem mot Göteborg igen och kanske blir det lite jobb innan jag ska hem och fixa mig inför kvällens bravader. Sandy ger sig av mot Peru så det är lite avskedsfest för henne. I smyg håller jag också tummarna. Fast jag tänker inte säga för vad. Imorgon är det fitnessfestivalen och kvartalsutbildningar på svenska mässan.


Typiskt polskt. Jag och en styck tomte utanför taxfreen vid färjan.
Inte konstigt att vi skrattade så vi grät.


Kommentarer
Postat av: Elsa

Måste säga att jag verkligen gillar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback