Jobb, jobb, jobb, jobb...

Som ni kanske förstått är det mest jobb på schemat nuförtiden.
igår kom jag till jobbet halv sju och var hemma sju. Sen jobbade jag hemifrån till 23:30.
Somnade på en millisekund och när jag vaknade i morse åkte jag direkt till gymmet för att köra spinning & core. Sedan var det direkt till jobbet för en massa möten och nu måste jag snart packa ihop för dagen, för snart bär det av på utbildning i Halmstad. Där blir jag kvar till imorgon och vi åker direkt därifrån till julfesten som vi skall ha på jobbet imorgon. Ska bli väldigt roligt! Nu måste jag kila.


Bild från spinningen imorse. Hade jag inte tagit en bild så hade jag själv inte trott att jag varit där. SÅ trött var jag.


Del av morgondagens julfest-outfit. Kommer att bli ett svart fodral till.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback