Resume...

Jag vet att jag inte bloggat på hundra år men jag har verkligen inte hunnit.

Snabb resume:
Utbildning i Halmstad torsdag och fredag, julfest i fredagskväll. Storstädning på lördag förmiddag, springtur och julmarknad på eftermiddagen. Sedan jobb (!) på kvällen fram till typ tio när jag började känna mig ensam och uttråkad hemma hos föräldrarna. Så då drog jag på mig finklänningen och gick på fotbollsgala istället. Spännande kväll på många sätt får jag säga. Vid tretiden somnade jag sött för att bara några timmar senare bli väckt av mamma. Då var det dags att lussa för mormor tillsammans med familj och släkt. Väldigt mysigt! Väl hemma igen så somnade jag på direkten i soffan och vaknade inte förrän tolv. En lugn förmiddag följt av springtur och sedan fika hemma hos T. Kvällen avslutades med julkonsert i kyrkan och sedan hem till lägenheten i stan.

I morse ringde klockan 05:00 - det var nämligen dags för A's och mitt årliga pepparkakshusbak. Resultatet står nu på vårt kontor och luktar mycket gott. Nu har jag två timmar på mig innan dagens första möte, och sedan har jag inte en minut ledig på hela dagen. Hejsålänge!


Kommentarer
Postat av: nonne

hjärtattack? det är inget du oroar dig för eller? nej? KRAM

2009-12-14 @ 22:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback