All work and no play...

Jag håller fortfarande på med jobbet.
Går ganska segt idag, med tanke på att jag upptäcker massa nya grejer att göra hela tiden.
Nästa vecka skall en annan person göra detta, så då hoppas jag få lite riktigt semester.
Le päron kommer snart hit och då skall jag definitivt ta mig en kääääffff till. Cause I'm worth it, så att säga.
Medan vi väntar på le päron, polackers svar och bättre tider i största allmänhet, så tycker jag att vi funderar över denna bild:


Vad skulle detta kunna vara?
Först tänkte jag toaletter för exempelvis dvärgar.
Men sedan så såg jag kodlåsen. Det verkar ju konstigt att ha toalettlåset på utsidan. Eller?
Kanske kan man låsa in jobbiga le päron här? Fast oftast har man ju bara två.
Vad är då den tredje dörren till?
Valfri jobbig person?
Ja, ni förstår ju att detta vållar mig en hel del huvudbry.
Hjälp mig finna svaret. Snälla.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul :) Hur är det annars då?

Postat av: Nonne

tre dörrar på en p-plats? HAHAHA!! otroligt roligt och mycket underligt.

2009-07-26 @ 15:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback