Att behålla eller inte behålla, det är frågan!

Igår på vägen hit stannade vi för att handla mat. Jag upprepar: införskaffa föda. 
Detta gjorde vi av någon anledning vid det stora köpcentret Torp i Uddevalla.
Av någon anledning kom vi inte bara ut med tre kassar mat utan även dessa:


Hur gick detta till undrar jag? Och vem lämnade mig utan tillsyn i en skoaffär på lönedag?
Vi passerar ju Torp även på hemvägen så jag kan fortfarande ångra mig.
Men å andra sidan vill jag ju ha på mig dom ikväll.
Ibland måste man fatta tuffa beslut under tidspress. Jag över på detta nu.
Hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: Therese

ruggigt snygga sandaler! Vill med råka shoppa på torp. Och nej, aln-höga människor är i minsta laget får jag säga. Kriminellt små rent ut sagt. Hoppas fjällbacks vart nice!

2009-07-25 @ 18:23:34
Postat av: Evelina

Tack så väldigt mycket!! De sitter på fossingarna nu:) Fjällbacka var/är till stor belåtenhet!!

Postat av: Susanna

Superfina, tur att du behöll dem!

2009-07-25 @ 22:28:09
URL: http://powersus.blogspot.com
Postat av: Evelina

Susanna: Tack så väldigt mycket!! :)

2009-07-26 @ 16:43:33
URL: http://evelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback