Blått blev grått...


Här låg vi i godan ro och solade. Utsikten västerut var fantastisk; solen sken och havet glittrade á la Taube-visa. Men så råkade jag tittade jag österut...:

...och där såg det lite mörkare ut. Rätt som det var försvann solen och vi hoppade i båten och tog oss in till mainland istället. Jag förstår att ni är överlyckliga då jag nu kan skriva detta inlägg. Resten av gänget kör någon form av powernappande. "För att orka hela kvällen" som Julia uttryckte det. Jag kände inte riktigt det behovet så jag surfar lite och sedan ska jag väcka dem. Då kör vi bastu och fix inför kvällen. Vi börjar med ett glas vin på Bryggan så får vi se vart det bär hän. Kom förbi om ni är i närheten!
Auf wiedersehn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback