Civilisation

Whiiiiiiee!!! Uppkoppling!!
Man vet att man är officiellt bloggberoende när man mailar bilder till Julia, och ber henne lägga upp dem på sin blogg. But that's me, och jag känner att jag står för det.
Jag tillhör liksom den generationen som gillar att alltid vara tillgänglig, uppkopplad, updaterad - ni fattar.

Efter Smögen igår fick jag dock hålla tillgodo med frisk luft och natur. Vi seglade i ungefär tre timmar, med regn och blåst. Det är dock ganska trevligt skall ni veta att vara på havet när det är lite kasst väder. Mycket frihetskänsla kan man säga. Nu har jag precis anlänt hem till A-hood igen, som tur är skall jag snart åka. Jag har en timma på mig att duscha och fixa, innan jag blir hämtad av Julia och Sofie. Då drar jag uppåt igen - Fjällbacka. Ikväll blir det lugnt men imorgon har vi planerat att köra lite fest.

Vi får se hur mycket uppdatering jag lyckas fixa. Annars kanske jag kan ringa mamma och be henne skriva inlägg? Nej. Där drar jag gränsen. Åtminstone för tillfället.

Pussen och kramen och så vidare.
Edere tillgivne Efvelina


Kaptenen testkör båt och jacka. Najs.


I Smögen fick jag bevittna inspelningen av Svensktoppen.
Snacka om milstolpe i mitt liv. Dessutom fick jag se Robert Wells live, vilket är lite av en dream come sann.
Han fastnade dock inte på bilden. Ni får helt enkelt tro på mig.


Vacker idyll hos mina släktingar... Vi fick med oss middagsmat hem!


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för bloggberoendet du har. Jag älskar att du skriver blogg kussen ! :D

2009-07-25 @ 13:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback