Färdigtränad, redo för chill i soffan...

Vaknade av klockan i morse kvart i åtta.
Kändes inte jättekul får jag medge, men jag släpade mig upp.
Åt lite frukost, och promenerade ner till Sportlife (i regnet!) med Julia.
Är hemma efter RPM passet nu och planerar att inte lyfta ett finger på hela dagen.
Duscha, koka kaffe och kolla på tv. Helt själv. Typiskt fantastiskt.
Jag är så jävla trevlig. Eller nåt.
Ikväll ska vi ut; Jag, Julia, bf, bf's syster mfl.
Om jag får bestämma så blir det Parken eller Nivå.
Det återstår att se.
Ha en trevlig/regnig/skön/bra/slapp etc, lördag!


Dagens fantastiska träningsoutfit.
Pianot får ni på köpet.

Kommentarer
Postat av: spiderchick

men voffo kan du inte se filmen ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback