Fjällbacka, wakeboard och svensk sommar!

Vi trotsade vädret igår och drog till Fjällbacka.
Detta visade sig vara ett mycket klokt beslut, då det blev både båttur, nakenbad och wakeboard-åkning!
Att vi allihopa somnade utmattade (sjön suger osv) klockan kvart över nio, brydde vi oss inte så mycket om.
I morse var vi ju desto piggare så att säga.

Nu är jag tillbaka hos päronen och ska äta någon form av söndagsmiddag här tror jag.
Om jag klarar av att stanna här så länge.
Får lite ångest.
Tur att det är måndag imorgon.
Rykten säger att vi ska dra på LPL (Lotta på Liseberg).
Over and out.



Jag och
Julia

Jag kör båten och Julias bf åker wakeboard.

Kommentarer
Postat av: Elin

LPL is the shit. :) får bli lite av en tradition tycker jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback