Ikea-fenomenet...

Efter avslutad träning så hämtade mamma upp mig och vi åkte till Bäckebol.
Jag skulle bara ha en kudde var tanken.
Nu blev det tre jättekuddar och en ännu större tavla. Typiskt IKEA.
Men jag är nöjd! Den kommer bli jättefin i mitt vardagsrum till nya TV:n och allt.
Det är först nu som jag känner mig sugen på att göra om hemma, sedan jag slutade vara sambo för fem månader sen och flyttade tillbaka till stan. Jag ser detta som ett gott tecken går vidare med mitt liv, one step i taget.
Bilden gör inte riktigt tavlan rättvisa, men den är 140x100 cm = ganz grosse!
Nu skall jag, hör och häpna, jobba lite. Har laddat med en kaffe, och regnet öser ner utanför.
Enjoy your evening sweethearts!


Kommentarer
Postat av: Elin

Nej nu får du ge dig. Den tavlan ska jag ha i min nya lägenhet =)

2009-07-31 @ 13:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback