Inget är gratis här i livet din jävla snyltare!

Jag har ett parkeringskort som gör att jag kan stå på parkeringsdäcket mitt emot min lägenhet, dygnet runt och gratis.
Här kostar det annars ALLTID 10 kronor i timmen.
Bilen på bilden nedan står i princip alltid på detta parkeringsdäck men saknar också alltid p-biljett, p-kort eller annat p-aktigt som gör att bilen skulle slippa p-böter.

Jag har tidigare sett bilen både med och utan p-bot i vindrutan. De gånger den har saknar böter så har jag känt ett starkt behov av att ringa och skvallra till P-bolaget. Jag betalar minsann tresiffriga belopp för mitt kort och tänker inte har några jävla freeloaders på mitt parkeringsdäck - så det så! Men så kom jag ut idag, och såg att det inte bara satt en, utan TVÅ böter under bilens vindrutetorkare. Moahahaha - så kan det gå tänkte jag. Din lilla snyltare.
I övrigt är jag en snäll och omtänksam person.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback