Jag saknar det ändå lite...

Jag skulle ju börja blogga igen var det sagt.
Började väl lite sporadiskt sådär, med typ ett inlägg.
Men, vi gör ett nytt försök.
Jag har ju blivit vuxen och skaffat heltidsjobb. Då är det svårt att få till det.
Och då menar jag inte i sängkammaren.
Utan mer tidsmässigt.
Sen kom jag på att jag är chef. Och då får man göra vad man vill. Typ.
Sålunda skriver jag nu ett blogginlägg.

Mitt liv är i största allmänhet rätt gött.
Jag har haft en grym veckas semester när det var som gödigast väder.
Jag och Familjen seglade från Göteborg till Grebbestad, INNAN alla fjantiga Stockholmare intar kusten.
Min kust.
Ja, jag vill gärna se det som min privata kuststräcka.
Trevligt var det i alla fall.
Nu kör jag ett par veckor på jobbet, innan det blir semester igen.
Nu ska jag räkna lite pallar och flakmeter, till mina Holländska vänner.
Wonderföööl.


Kommentarer
Postat av: julia

Wow, ur back in blogtown!!! Rockin baby, rockin!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback