Kaffe kan rädda världen...

Tog mig en liten sovmorgon idag, och vaknade vid halv tio.
Efter att ha jobbat en liten stund har jag nu intagit fem koppar kaffe och börja känna mig ganska okej.
Ska ut och springa en sväng, och sedan ger vi oss av mot Fjällbacka där vår båt just nu befinner sig.
Vädret är väl sådär, men ärligt talat skiter jag fullständigt i det.
Just nu ser jag bara fram emot att få komma härifrån, och att få sätta sig på café bryggan och ta en STOR caffe latte.
Sedan dröjer det ett tag innan jag kommer tillbaka till A-hood igen.
Det finns liksom en gräns för hur mycket jag klarar av.
Det finns internet även i Fjällbacka så ni får säkert en liten update därifrån.


Jag hoppas på att vattnet fortfarande är varmt så att man kan morgonbada.
Morgonbad+kaffe=sann lycka

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas inte R-hood ingår i A-hood. Nu är föresten vardagsrummet snart målat =). Strukturtapet och valv är borta! Vi hörs snart. kram

2009-07-20 @ 14:22:13
Postat av: Evelina

Självklart inte!! Dit kommer jag gärna:) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback