Kingen och jag...

Ligger här i soffan och funderar på vad dagen har att erbjuda.
Funderar på om mina nerver klarar av att åka hem till A-hood och grilla med familjen.
Hur lång tid tar det innan allt känns som det brukade undrar jag?
Imorgon åker jag troligtvis med far och mor till Fjällbacka och går ut och seglar några dagar.
Även om inte vädret skall vara fantastiskt så blir det ändå skönt komma bort lite grand.

Just nu tittar jag på reprisen av kronprinsessans födelsedagsfirande på Skansen.
Väldigt givande.
En tanke som slog mig är att det verkar väldigt praktiskt att vara kunglig.
De behöver ju liksom aldrig tänka på saker som att ta med kamera, då SVT alltid är där och förevigar allt åt dem.
Kanske skulle hugga Carl-Philip nu när han tycks vara ledig...?
Evelina Bernadotte.
Has a najs ring too it va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback