Konsten att tänka rätt...

Godmorgon!
Då: Morgonträning avklarad.
Nu: Kaffet uppdrucket.
Sen: Duscha!

Så mycket mer har jag inte att säga för tillfället.
Det är skönt att vara här i A-hood när ingen annan är här.
Misstförstå mig rätt, när vissa inte är här.
Det blir lättare att tänka "rätt" då på nått vis:
Jag är hos mina föräldrar och hälsar på.
Jag har ett eget liv också nuförtiden.
Glöm inte det nu Evelina.

Tack och hej leverpastej!


Här käkade jag frukost alldeles nyss.


In action efter springtur, görandes någon form av rygglyft.

Kommentarer
Postat av: Julius, eller vad hette jag nu igen? ;)

Klart du har ett eget liv också! Vem skulle annars sköta om mig?



Förresten dör jag på grytet just i detta ögonblick.

Japp, dör.

Det var himla kul att känna dig.



Tack och ajöken!

Postat av: Evelina

Nej, Julius är fel. Det är ju kvällens ragg ju:) Dör säger du? Det var tråkigt att höra. Vad ska vi göra åt detta? Förslag på åtgärdsplan? Puss

2009-07-17 @ 11:29:28
URL: http://evelivet.blogg.se/
Postat av: spiderchick

duktiga du =)

2009-07-17 @ 22:19:47
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback