Måndag morgon kan vi glömma...

Då alla familjemedlemmar var hemma igår, och mitt flickrum numera bebos av min bror, så föll det på min lott att spendera natten på vardagsrumssoffan. När ska det köpas en säng till mig undrar jag?
Sis väckte mig alldeles för tidigt i morse och så åkte vi tillsammans till jobbet.
För övrigt är jag inte på världens toppenhumör.
Jag ställer mig frågan; vad fan är det för fel på FOLK???
Jag syftar speciellt på en person, och undrar när schizofreni blev inne igen?!
Varför kan man inte bara vara sig själv, en och samma person, alltid?
Nej, så jobbar vi tydligen inte.
Ge någon ett par polare och en massa sprit, och du har fått dig någon helt annat.
Uppenbarligen har jag hängt för mycket i mina gamla hoods, jag hoppas att lite stadsluft kan få mig på andra/bättre tankar.
Nu ska jag jobba och ikväll blir det Lotta oavsett väder.
Hejdå.

Mauritius i februari -09.
 Då allt såg lite annorlunda ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback