Mobilblogga gick inget vidare...

Som rubriken avslöjar går det inte att blogga från min mobil.
Jag försökte med detta igår, tyvärr förgäves.
Därför är jag väldigt nöjd över att ha beställt en ny Iphone 3GS eller vad fasen den heter.
Bra skit i vilket fall. Hoppas jag.

Nu sitter jag istället på favorithaket i Fjällbacka - Café Bryggan.
Jag har beställt in en cappuccino och försöker få färdigt dagens arbetsuppgifter.
Med tanke på att polacker har en snittsvarstid på sina mail på en sisådär 24h, så kan detta ibland ta en stund.
En bra stund, för att vara exakt.

Det blåser någon form av kulingvarning här idag också. Kunde knappt sova inatt för att det slog i masten, knarrade i tamparna och i största allmänhet fördes oväsende. Kontentan av detta är att vi blir kvar i F-backa idag. Vi har precis hyrt cyklar och ska göra någon form av utflykt. Som vanligt i sällskap av mina föräldrar så har jag regregerat till tonårsstadiet igen och så fort någon nämner museer, hällristningar eller dylika kulturella aktiviteter, så sparkar jag bakut. Jag har istället föreslagit Nordens Ark. Vi får se vems vilja som är starkast. Eventuellt blir jag tvungen att spela ut mitt trumfkort; lägga-sig-ner-på-marken-och-skrika-och-sparka-och-slåss. Som sagt, vi får se.


Jag igår, på promenad till Sälviks camping...

Kaffe+dator+post-it lapp = livsnödvändigheter


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback