Mycket nu...

Harry Potter filmen rockar fett säger jag bara!
Mycket nöjd, även om jag blev kissenödig efter halva och vägrade lämna salen innan filmen var slut.
Ögonbrynen blev fina liksom ögonfransarna. Bilden är lite suddig, men det får ni leva med.
Efter detta satte jag mig på Scandic's uteservering på Avenyn och drack kaffe och läste en bok i solen. Sedan mötte jag le päron och sis på Le pain Francais, innan vi gick till bion.
Nu sitter jag (återigen) i A-hood, lite på grund av praktiskt skäl.
Jag skall klippa mig här ute imorgon bitti och dessutom kolla på tv i en specialaffär här. Efter det skall jag och mamma åka och titta på soffa ihop. Sedan blir det
Colors på Nef imorgon kväll. 
Godnatt och sov så gott!




Kommentarer
Postat av: Elin

Du spenderar mycket tid här hemma, men trots det stöter vi aldrig ihop. Bara du som ser mig men inte ofta nog tvärtom. Gör du något i helgen, alltså fredag till söndag. Annars är jag gärna på att träffas :D Vi hörs !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback