När jag var ung...

Som jag nämnde satt vi ju igår och spanade in gothiakidsen (bör ej förväxlas med gothkids).
Efter en stund kom det förbi ett svenskt lag, troligtvis från Stockholm med tanke på den läskiga dialekten.
Hmmm... jag som trodde alla Stockholmare var antingen i Visby, Båstad eller utmed MIN kust denna veckan?
I vilket fall så skränades det en hel del. Det tog en stund men jag lyckades så småningom urskilja följande ramsa:

- JAG ÄR INTE FULL, JAG HAR POLLENALLERGI!! (35 gånger på raken)

Men hallå?? Vad händer?? På min tid sjöng vi typ "Vi har seglat över havet för att se det bästa laget" eller "Vi har cyklat över bron för att se på vår kanon"...Ja, ni fattar. Dagen ungdom! När jag var ung! Det var bättre förr! Ni är med på vad jag menar. 

Mvh, 
Evelina-the-biggest-kärring-ever
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback