Så bra det kan bli!

Gårdagen kanske inte började helt fantastiskt, men avslutet blev desto bättre!
Efter jobbet följde sis med hem och så mötte vi upp min mor.
Vi åt sen lunch/middag på MixIt vid Kungsportsplatsen, och sedan traskade vi till Liseberg.
Där lyckades vi vinna lite choklad som fick akompanjera kaffet innan det var dags att ta plats vid stora scen.
Sedan mötte Julia, hennes bf, J-man, Sandra och
Elin upp oss, och vi sjöng mycket fint med i både "En kväll i Juni" och "Teddybjörnen Fredriksson".

Efter detta borde man kanske gått hem (med tanke på att jag faktiskt jobbar), men jag tog beslutet att hänga på till Ilcontro istället där vi tog ett glas vin (läs: jag drack kaffe, vin låter dock lite mer glamouröst). Där satt vi och tittade på den mycket strida ström av små kids som var på väg hem från invigningen av Gothia Cup. Shit vad mycket folk/ungar/barn/ungdomar/löst folk, från alla möjliga och omöjliga länder!! Sedan gick jag och sis hem, och somnade så sött. Älskade väl inte min väckarklocka över allt annat i morse, men jag drog ändå på mig träningskläderna och sprang till jobbet, Utövade dessutom lite Core i företagets gym, och nu står jag framför datorn och arbetar. Om cirka tre minuter är det dags för frukost. Ha en fin dag nu folket!
Pusspuss


Jag och syrran igår, mamma till vänster klippte jag bort för hon vill nog inte vara med på bloggen. Dessa privatlivsvärnande 50-talister...suck!
Nej, tacka vet jag människor som gillar att tvätta sin smutsiga/rena byk offentligt!

(Ps. Trodde aldrig att "tvätta sin byk" var ett uttryck som jag faktiskt skulle använda, men där ser man!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback