Springa, kaffe och melodikryss!

Gårdagens eftermiddag blev något hysteriskt och involverade försvunnen släkting i Amsterdam.
Efter sjuk oro och tusen telefon samtal, slutade det dock lyckligt och vi alla kunde andas ut, tack och lov!
Jag hann dock bli ordentligt förbannad på både mamma och bror, innan jag drog från jobbet hem till A-hood.
En springrunda i högt tempo fick mig dock på bättre humör,och kvällen avslutades med ett mycket trevligt kalas hos familjen W. Vi var inte hemma förrän vid tolv och då somnade jag som den berömda stocken.

I morse ringde klockan vid halv nio, och jag sprang en runda och tränade lite core.
Nu sitter jag, sis och päronen på altanen och äter frukost, dricker kaffe och löser melodikrysset.
Bra start på helgen helt enkelt. Om en stund ringer Julia och då får vi se hur planerna för dagen ser ut. 
Tills nästa gång, så säger jag Goodbajs.

            
Första bilden är jag i Fjällbacka (dit vi eventuellt skall idag). 80-talets aerobic är SÅ back säger jag bara!
Bild två tycker jag ni skall lägga på minnet, och då inte främst på grund av den söta blomman eller den fina duken i päronens kök, utan jag syftar på Bilettikaffekokaren som gör VÄRLDENS godaste kaffe. KÖP, säger jag och konsumtionshetsar er lite. Vi måste ur den här lågkonjunkturen för fan!

Kommentarer
Postat av: Hót Chick

Känns som att det fattas någon på den här bilden???

Typ en jävligt het brud.......

2009-07-13 @ 11:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback