Torkar du din hund med papper?

Har lyckats få undan mycket av det jag skulle göra på jobbet idag.
Bland annat har jag roat mig med att räkna ut exakt hur stor plats en kunds alla pallar tar på en trailer.
Spännande? Inte det...nähä!?
Snart blir det lunch - turkisk yoghurt med valnötter. Mycket gott.

Fick precis sms från min kära kusin. Där kunde jag läsa följande.

K: - Men vad i... såg jag precis en man torka sin hund i röven med toapapper? Herre min skapare, bara i Stockholm det händer. Jag gillar det:)

E: - Nej men fy fan! Sthml är ju värre än Troppan* för tusan. Kan du ta och påpeka för mannen att det är en HUND han har skaffat sig, ej ett barn, Kom hem nu innan du blir förstörd för alltid!

K: - Haha, det är redan kört!


Till min kusin vill jag bara säga att det var trevligt att få lära känna dig.

RIP. 
1984-11-26          2009-07-10


* Troppan i folkmun, Sessan Madde säger troligtvis
St-fucking-Tropez.

Kommentarer
Postat av: kristine

JAha okej, jodå med mig är det bara bra. Lever livet till fullo och tar verkligen vara på sommarlovet innan det är dags för sista året i skolan.. bor du fortfarande kvar i älvängen oh jobbar på psortlife? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback