Söndag...

A-hood igen. Sa inte jag att jag skulle försöka att hålla mig borta härifrån ett tag?
Jaja, middag med familjen blir det i alla fall. Bror och hans gf A (en av mina bästa vänner också) åker till Rhodos imorgon, så man vill ju säga goodbajs. 
Idag är det, som jag fattat det, söndag och det känns - trots semestertider. Efter en riktigt rolig kväll igår, så har vi nu tagit oss tillbaka till verkligheten. Vi började gårdagskvällen med middag i Fjällbacka på Josefina's. Sedan insåg vi att barnfamiljer och pensionärer inte är världens bästa partycrew, så vi åkte till Grebbestad istället. Efter att Sofie fixat in oss for free på Terassen (gratis är gott) så blev det en röjarkväll med mycket dans, och en hel del alkohol. Jag körde så det blev mer vatten och cola light för min del.

I morse när vi vaknade strålade solen och större delen av dagen spenderades på altanen med en kaffe i handen. Typiskt bra! Sedan skulle vi hemåt eftersom Julia skulle jobba, och nu sitter jag här vid le pärons köksbord och funderar över livets mening. Typ. Jag konstaterade precis att den enda maträtt som jag verkligen avskyr serveras här ikväll,
Siciliansk aubergine. Inte gott. Well, well man kan inte få allt.

Imorgon är det måndag. Funderar faktiskt på att jobba, men vi får se om det behövs. Annars skall jag både shoppa ny tv och ny soffan inom det närmaste, så är det dåligt väder kan man alltid sysselsätta sig med det. Kvällen imorgon bjuder självklart på lpl. 20:00 står vi där, redo att skråla för full hals. Sedan blir det Harry Potter med sis på tisdag.

Ha det gott mina vänner, och sjunk inte för djupt ner i söndagsångesten nu. Bra tips är att plocka fram satc-boxen. Det tänker jag göra!

På båten ut till ön Hästvam...

Josefinas i Fjällbacka

Jag och msJulia

Västkusten är det bästa!

Dans på Terassen

Sol, sol och sol på altanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback