I'm so Hermione!

Idag var det riktigt kul på gymmet!
Var längesen jag hade pass nu, men kul var det.
Kanske skulle börja ha lite fasta klasser igen till hösten? Kör ju både BodyCombat, BodyStep, BodyAttack, Spinning och Core. Så nått borde man ju kunna få till.
Nu ska jag duscha och gå ner på stan.
Ska bli så fantastiskt skönt att vara ensam en stund. Sätta sig på ett café, dricka kaffe och läsa min nya bok "Motsatsen till kärlek". Klockan tre har jag tid för att fixa mina ögonfransar och bryn.

Sedan blir det HARRY POTTER ikväll. Jag älskar allt som har med den killen att göra. Jag är lätt Hermione. Jag läste i en recension att alla Harry Potter älskande elvaåringar håller tummarna för att få ett brev hem i lådan, där det står att de är välkommna till Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry. Säg så här; jag väntar fortfarande på detta brev. Med spänning.


Så här ser vårt formulär ut där vi fyller i vilka pass vi kört.
Första gången jag skulle fylla i det så läste jag på raden "Utb. mån".
Hmmm, tänkte jag. Varför är det intressant att veta vilken månad jag gick min utbildning?
Men jag skrev snäll maj, på raden.
Aha! UTBETALNINGSmånad. säger ni. Nu förstår jag.
Jag är inte sämre än att jag kan erkänna mina fel.
 
 
  

Kommentarer
Postat av: MsJulia

Tack för en grym klass!

Får jag inte träningsvärk imorn så kör vi två timmar core nästa gång...eller varför inte naken-core?

2009-07-28 @ 16:34:29
Postat av: Anonym

Tack själv darling! Naken-core it is. Jag ska se till att det hamnar på schemat i höst:)!

2009-07-28 @ 21:37:19
Postat av: Evelina

Min kommentar ovan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback