Jag kan själv!

Just nu är jag väldigt nöjd med mig själv och denna produktiva dag.
Den började med en springrunda, sedan klippning, inköp av TV, fika hos mormor och morfar, soff-tittande med mamma och nu installation av TV, medan jag väntar på mor som fixar lite grejer.
Helt själv har jag nu allstå:

* Packat upp TV.
* Fått upp TV på stativ
* Installerat alla kanaler
* Installerat DVD
* Lyckats koppla in min Ipod så jag kan lyssna på min musik genom bara TV:n.

Lite cred för detta tycker jag att jag är värd!
Nu ska jag och mamma åka vidare till Bäckebol, där jag bland annat behöver inhandla lite nyare och längre sladdar.


Före...

Under...

Efter!!
Här står den, min 37tums LCD tv från Philips. Köpt på
Ale Radio och TV. 
Jag gillar att handla på mindre ställen, där det oftast är bättre service och en mer personlig touch.
Då det var sista exemplaret fick jag den desstuom 2000 kronor billigare på ett redan nedsatt pris. Så 7990:- betalade jag för min lilla bebis. Av någon anledning kändes det väldigt bra att köpa en tv själv, för mina egna pengar till mitt alldeles egna hem. Jag går vidare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback