Freitag...

Så var det veckans sista dag.
Började morgonen med en latte från Statoil.
Varför har inge italienska-caféer-med-fantastiskt-latte öppet när jag åker till jobbet halv sju på morgonen.
VARFÖR??
Jaja, i eftermiddag ska jag hem till mina gamla hoods.
Jag ska springa en runda tänkte jag, och sedan kalas hos familjen W.
Davve har uppnåt den åtråvärda äldren av 6 jordsnurr. Imponerande.
Speciellt för en
gammal skata som jag själv.
En mysig fredag lär det bli helt enkelt.

Imorgon drar jag och Julia till Fjällbacka där hennes bf har sommarhus.
Är vädret piss så blir det inomhus aktivitet i form av spel.
Är vädret bra så solar vi och drar en liten sväng till Badis/Baden/Gästis what ever det nu heter.
Bra blir det i vilket fall.
Nu har jag försökt skriva detta inlägget sedan tio i sju i morse när jag kom till jobbet.
Då jag är en upptagen människa lyckas jag avsluta först nu, 101 minuter senare.
Toodels!


Idag blev det gummistövlar för det pissregnade när jag åkte till jobbet.
Shortsen har jag köpt för en halv förmögenhet på Marstrand.
Linnet? Hmmm... kanske Lager 157 för en miljon år sedan. Cirka.

Kommentarer
Postat av: msJulia

Du är för brun, ditt as!...:)



Puss!

Postat av: Evelina

Moahahahahahah!

2009-07-10 @ 11:18:03
URL: http://evelivet.blogg.se/
Postat av: Therese

Du är hemskt tjusig också! Gillar stövlarna :D Låter som du fick en kanonsemester, och jag är nästan inte alls avundsjuk :/ hoppas resten av veckorna blir likadana, för både dig och mig =)



Kika förbi på Marstrand när som helst, jag drar på seglarveckan nu men sen är jag där ganska ofta. Hade varit skoj att träffa dig, kram!

2009-07-10 @ 12:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback