Viktigt att vattna blommorna!

Kanske jag borde delge er gårdagens absolut roligaste incident.
Jag och Julia befinner oss på toa.
Evelina ser Julia hälla på vatten i en vas som står i det perfekt designade och inredda badrummet.
I vasen står tre stycken fejkade tulpaner.
Evelina tänker att Julia skojar nog lite med herr och fru Brat, husets ägare, som tydligen är på semester i France.
Evelina säger dock inget. Julia har ju gjort mer crazy saker i sitt liv så att säga.

En timma senare är vi tillbaka på toa igen.
Denna gång kommenterar Julia att hon varit duktig och vattnat blommorna som ju såg lite vissna ut.
Evelina hänger på det hon tror är ett skämt och säger något i stil, med att; ja, de behövde ju verkligen det.
Julia tittar lite konstigt på mig, och under några sekunder är hennes blick tom.
Sedan går det upp för henne; blommorna är ledsna för att de....inte är på riktigt. 
Här bryter ett hysteriskt gapskratt ut och kvällen är officiellt lyckad.


Hahahahaahahahahaha....
Moahahahahah!

Kommentarer
Postat av: msJulia

Men hur, jag upprepar HUR, kunde du se att de var gjorda av tyg? De såg ju hemskt verkliga ut... Och tilläggas bör att det redan var lite vatten i vasen, så jag tänkte ju bara ge de fina tulpanerna liiite mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback