Crazy days på kontan...

Alldeles nyss var jag i godan ro på väg tillbaka från kaffemaskinen till mitt rum.
Helt plötsligt hoppar en kollega på mig, brottar ner mig på golvet och sätter sig på mig.
Det är lite oklart vem det var, men det var ganska likt min brors flickvän A.
Jag skrattade och grät floder.
Ibland är mitt jobb verkligen världens bästa och roligaste i världen. 
Pappa fyller år idag så det blir dessutom fika på kontoret vid tre. 
Sedan åker jag direkt till gymmet med syrran, och ikväll skall jag quiza på Panorama. 
Konsert var egentligen inplanerad men jag fick veta imorse att det inte blir av. 
Dock är quizet kombinerat med någon form av dejt, vilket ska bli väldigt trevligt. 
Det är alltså samma dejt som i söndags. Jag är ju inte hur slampig som helst.
Nu blir det till att lyssna på
Melissa Horn på Spotify.  
Adjöken!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback