Utvilad...

Jag skulle dansat igår, men så blev det inte.
I mitt nya vuxna liv så lyssnar jag ju på min kropp och igår kände jag mig helt slut.
Mitt resonemang är att: är jag trött blir jag sjuk - sover jag håller man sig frisk. Typ så.
Så jag somnade klockan sex igår och fick över tolv timmars sömn. Skönt!
Var på jobbet halv sju imorse och insåg att på grund av sjukdom, vab och annat trams så är vi tre av sex personer här. Dessutom backar vi upp för en annan avdelning på förmiddagen så det lär bli en härlig dag.
Ikväll blir det quiz och dejt på Panorama, det ser jag fram emot. Och sen är det ju Sverige/Italien efter det! Kanske skulle ta och lyssna på dagens jullåt...


Idag är det regn och gummistövlarna känns helt rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback